Vanish plettest

Sikke en fest.. Hvertfald når man er 5 år gammel og får lov til at plette MED VILJE!!

Jeg buzzer for buzzador. Lige nu med en kampagne for Vanish. I den forbindelse skulle jeg lave en plettest. Og hvem ville være en bedre medhjælper end min datter??
Vi testede for:
- blå frugtfarve
- rødbedesaft
- sprittusch
- sirup
- blåbærsyltetøj
- kethup
- mandarinsaft
- sennep
- kulør
- honning

Her er der lidt billeder fra testen:














Som ovennævnte måske viser er det kun sprittusch som ikke kunne komme af i testen. Alt andet forsvandt. Selv den stofpen som ikke burde kunne forsvinde, er næsten væk.


// Louise Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. hm nu bliver jeg lidt muggen over, at det ikke kan tage den plet fra rød peber min dreng har savlet på sin nye traktor bluse :D øv, men måske dur det kun hvis man behandler med det samme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv det er altså træls når pletteren ikke forsvinder.. Men det kan jo komme an på en prøve (det hjælper selvfølgelig ikke så meget dig i den aktuelle situation)

      Slet
  2. Syntes nu ikke altid jeg har så stor succes som du har :-) KUnne være sjovt at prøve at vaske en gang inden man plettester.... det sker ihvertfald hos os indimellem

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes altid at det er det tøj man er mest glad for, hvor pletterne ikke kan komme af.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.