Ring med pang på

Mon ikke denne ring skulle kunne tiltrække sig lidt opmærksomhed?

Jeg har bundet ringen i pink nappa som jeg har fået fra "Leather Lace" HER. Den er bundet som en "star knot" altså en stjerne knude.



Der er går næsten 1,5 m. til en knude (med en tykkelse på 4 mm.).

Du kan se hvordan man binder knuden i videoen HER.

På bagsiden har jeg hæftet den løse ende med en lykke, som passer i størrelsen til min finger.
Jeg glæder mit til at komme ud og flashe den..



// Louise Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Hvor er den bare super fed - sådan en ad jeg godt have :-)

    SvarSlet
  2. Den er bare super flot :-)

    SvarSlet
  3. Woaw den er flot. Faldt lige over din blog netop p.g.a. billeder af den flotte ring. Mon den kommer i din lille shop. Jeg venter spændt på det og ser :)

    SvarSlet
  4. Tusinde tak for jeres søde kommentarer.
    Jeg kan da ikke afvise at den kommer i shoppen.. Måske må jeg købe nye forstninger og så lige lave et par stykker mere???

    SvarSlet
  5. Ja jeg kiggede lige lidt på videoen om hvordan man laver knuden, men jeg må indrømme at jeg ret hurtig gav op ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lige med at holde tungen lige i munden de første par gange..

      Slet
  6. Sikke fin den er :) lidt vildt med 1,5 m snor! Og lækker farve

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak. Selve ringen bruger lidt under en meter, men man er nødt til at gave en ekstra halv meter til at binde med som klippes af når knuden er bundet færdig.

      Slet
  7. Den er super fedt - rå og lækker!

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.