Sommerkjole

I sidste weekend fik jeg helt impulsivt lyst til at sy en sommerkjole.
Jeg har brugt et mønster fra Burda, men har lavet ret meget om på det. Er ikke blevet helt tilfreds med halsudskæringen, men jeg må se om jeg kan lave det om hvis jeg en anden gang skal sy kjolen.




Det er syet i stoffet fra Rema 1000. Det er lidt tyndt i kvaliteten, og er derfor også lidt gennemsigtigt. Jeg tænker derfor enten at have en underkjole under eller at bruge den som strandkjole.


Knapperne er håndslåede af en rest stjernestof. Jeg overvejede ellers at lave neonorange knapper.. men endte til sidst med disse mere neutrale knapper.


Mens jeg sad og syede den i søndags, begyndte det pludselig at sne. SAY WHAT??
Nu trode jeg ellers lige at sommeren så småt var på vej. Men den kommer vel på et tidspunkt.

Så nu er jeg i mellemtiden er jeg gået i gang med at sy en uldkappe... (så kan det være jeg snyder vejret..)

Hvad syer du?
// Louise

  Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Super flot har faktisk lige syet iphonesleeves af samme stof, som du kan se på min blog, hvis du har lyst netop nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena. De er også super fine dine etuier. Og du gik så med på neondetaljen..

      Slet
  2. Hej Betina. Når vejret bliver lidt bedre (så jeg får den på!!) skal jeg nok lige få taget et billede og lagt ind..

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.