Så er der fundet en vinder..






..Og det blev kommentar nr. 17 som er kvinden bag bloggen HER.

Hun skrev: 
Sikke en lækker præmie. Jeg har først lige opdaget din blog, takket været din give away, sikke et held. Jeg gider normalt ikke bare at tilmelde mig en blog (jeg ikke gider at følge) for at vinde en præmie, men HER vil jeg gerne følge med og så oveni købet deltage i den lækre give away. for det er lige en blog efter min smag og så er det jo en WIN WIN ;O) Glæder mig til at følge dig fremover, måske har du lyst til at kigge forbi hos mig? Mange hilsner Betina

Og havde du ikke tilmeldt dig min give away havde jeg heller ikke opdaget din blog. Så det er jo faktisk en WIN WIN WIN. For jeg har kigget forbi din blog og vil meget gerne komme forbi igen.

Sender du mig din adresse?? 



Kommentarer