Penalhus

Forleden dag modtog jeg et super fint etui fra Hanana som kan ses i indlægget HER.
Det var som sendt fra himlen da jeg selv har gået og overvejet at lave sådan et etui til Albertes tusser. 


Ruminddelingen passede dog ikke helt til tusserne, så jeg sprættede rummene op og syede selv nye rum så der var plads til 20 smalle og 8 tykke tusser.





For at inddelingen blev helt ens brugte jeg den lille smarte måler til at sætte fast bag trykfoden. På den måde undgår man at skulle måle op og sætte nåle hele vejen.

Her er det endelige resultat.





Tusinde tak Hanna for den fine gave. Den (og de andre gaver) skal vi nok få brugt rigtig meget.


Kommentarer

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.