Flere minitasker

Som jeg varslede i et tidligere indlæg, var der risiko for at der ville komme en ny udgave af minitasken.. Og hov.. det kom der!

Jeg har denne gang lavet 3 minitasker, alle sammen i stangmasker. Det synes jeg giver et finere mønster. 

Den røde og sorte måler begge ca 8*10 cm. De er samme størrelse som den blå jeg tidligere har lavet. Den kan du se HER.
Den lyserøde er lidt større og måler ca 11*11 cm. 

Minitaskerne kan liiigge indeholde de mest nødvendige ting.

 

Og her er også den sorte udgave.


De har alle fået stofknapper som er købt i Netto.



Kommentarer

  1. Søte, små vesker!
    Jeg liker også teppet du har laget:)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine:-)
    Og praktiske.
    Kan nu også ret godt lide den blå :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Den blå endte som en lille extragave til en fødselsdag hvor der da også blev taget godt imod den.
      Men man må jo prøve lidt nyt engang imellem..

      Slet
  3. De er da bare helt vildt fine =)

    SvarSlet
  4. Tak for det.. Og så er de oven i købet både lette og hurtige at lave.

    SvarSlet
  5. Forresten er det fornylig du har købt de knapper?? De er vildt søde ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lena
      Ja, jeg synes også at de er super fine. Er godt træt af at jeg ikke købte hele lageret da de var der.
      Det er ved at være 1½-2 måneders tid siden.. så jeg tror desværre ikke de er til at støve op mere. Men Netto plejer at gentage deres succeser, så vi kan jo krydse fingre for, at de kommer igen på et tidspunkt.

      Slet
  6. er ny læser på din blog og får en travl sommer med alle de fede ting der skal 'kopieres' fra dig :-)
    har du en diy på de her tasker?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeanet

      Velkommen til. Dejligt du har lyst til at følge med.
      Jeg kan hurtigt lave en DIY og lægge på bloggen. Hold øje de næste par dage.. så kommer den lige pludselig.

      Hilsen Louise

      Slet
    2. Hej igen
      Så er den der..

      Slet
  7. Tak.. SÅ skal der produceres en lille fin taske :D

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.