Filt legetøj

Min mor holder ferie i sin kærestes sommerhus. Jeg låner derfor lige nu min mors skønne hus. Trods det dårlige vejr, er det skønt at komme ud af lejligheden i København.

I dag har jeg fundet nogle legeting som jeg lavede i filt, dengang jeg var højgravid.
Et par måneder senere blev der leget godt med tingene.. så de er lidt nussede i filten.
Men nu ligger de til opbevaring her i min mors hus (indtil der forhåbentligt, på et eller andet tidspunkt, kommer en lillesøster eller lillebror.)


Terningen har forskellige dyr på alle sider.
Både bolden og skildpaden har en lille klokke syet (rigtig godt) fast inden i.

Alle tre er ting er lavet ud fra en babybog.. men jeg kan ikke lige huske hvad den hedder. Det må komme lidt senere.

Kommentarer

  1. Bogen hedder Velkommen Baby - kreative ideer til den lille ny. Det er Gitte Schou Hansen der har lavet den. Jeg har den selv:-) og har også lavet flere af tingene i den:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mie
      Ja lige præcis. Tak for det..

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.