Grydelapperne der endelig blev færdig

Arhh.. så kom symaskinen endelig frem igen.

Jeg fik blandt andet færdiggjort (noget så sexet som) et par grydelapper.
De har ligget i skabet, quiltet med termolag i midten, i laaaang tid. Jeg skulle bare lige sy kantbånd på. Men nu er de endelig blevet færdige.

Den smalle firkant synes jeg er syper god til grydelapper (istedet for den traditionelle kvadrat-formede). Det bliver ligesom nemmere at få fat i de varme ting.
Jeg elsker farverne i stoffet og har også både lavet betræk til puder og en sækkestol i samme stof.
Men nu da stoffet også har bevæget sig ud i køkkenet, bliver jeg næsten nødt til at lave et forklæde eller lignende i samme stof.

Det projekt må komme nederst i bunken af krearier..

Kommentarer

  1. søde grydelapper og god ide med den aflange form :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette
      Tak for det. Ja en super form.. Så nogle i den størrelse som min søster havde købt. Og så måtte jeg prøve at lave nogle selv. Kan varmt anbefale det..

      Slet
  2. Det var noget fint stof og en fin facon! Elsker striber. Dejlig kreativ og produktiv blog du har! Glæder mig til at se mere, ha en dejlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej men tusind tusind tak.
      Jeg bliver virkelig glad når der kommer positiv feedback på bloggen. Det er jo lidt mit nye hjertebarn.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.