Ferietid = Kreatid

Så er min sidste eksamen overstået og det gik heldigvis rigtig godt.
Men det betyder jo også at jeg nu har sommerferie. Og nu har jeg endelig tid til at komme igang med diverse krearier.

Jeg "fejrede" derfor eksamen med en tur i Stof 2000. Ok.. temmelig nørdet! Jeg ved det godt. Men det er dejligt at have tiden til at lave krearier uden at skulle have dårlig samvittighed over for "bøgerne".

Jeg skulle bare have nogle knapper til at betrække.. men fik snollet i rodekasserne for 100 kr.


Og hvem kan ikke lige bruge velkrobånd, elastikbånd, bånd til pipinkanter, taskespænder og garn??
Jeg ved hvertfald lige hvad jeg skal bruge det til.. Det "metaliske" garn vil for eksempel passe perfekt til den barbiekjole jeg har lovet at lave til Alberte.

Så jeg kan vel bare sige: Sæt igang..

Kommentarer

  1. Dejligt med lidt krea-ferieforberedelser.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line
      Ja det er simpelthen skønt. Jeg føler mig så priviligeret at kunne holde 7 ugers ferie med min datter.. Og få tid til en masse syslerier.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.