Vinderen er fundet

Så er min give away afsluttet.

Det blev til i alt 96 deltagere og 325 lodder i puljen.
Den heldige vinder er fundet via random.org blev lod nummer 44.
(Det er første gang jeg bruger random.org og jeg har ikke lige fået styr på hvordan jeg får sat linket ind i indlæget. Måske der er nogen som kan fortælle mig hvordan det gøres??)

Bag nummer 44 er Camilla med bloggen Celinas verden.
Stort tillykke til dig. Håber du kan bruge pakken.
Send din adresse til mig på louisedalkaer@hotmail.com 

Tak for jeres deltagelse.

Hilsen Louise

Kommentarer

  1. Jubiiii nej hvor er jeg glad..
    Hvor er jeg bare mega heldig.. sender dig en mail med det sammen..
    Kh Camilla

    SvarSlet
  2. TILLYKKE Camilla Ü

    Louise - Jeg ved ikke om jeg forstår dig ret, men hvis du vil have random billedet af afgørelsen, eller Camillas kommentar i Giveawayen, så skal du lave et screenshot, gemme på din computer, evt. beskære, og sætte ind der hvor du ønsker det Ü

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er random billedet jeg gerne ville kunne sætte ind.. så jeg kan vise at vinderen er fundet på den rigtige måde.

      Men så kommer det næste spørgsmål.. Hvordan laver man et screenshot?

      Slet
  3. Tillykke til dig Camilla.

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.