Produkter fra en ferie..

Så fik jeg overført billederne fra ferien.
Først må jeg lige vise et billede fra vores altan. Det var super skønt.

Og så videre til lidt garn-krearier. Jeg havde ikke diverse nåle med.. så jeg har hverken fået hæftet ender eller syet lynlås, knapper, spænder og lignende i.
Men her kommer der en lille potpurri af ugens (ufærdige) udbytte..


Mobilholder i bobler.

Med hul til at sætte en snor i.

Og her er den ene side af snoren (og selvom det ikke ser sådan ud, så er det lavet i samme garn som selve mobilholderen). På den anden side er det meningen at der skal være stof..

Penalhus også i bobler


Suttesnor på bestilling..

Jeg kom også lidt videre med trøjen i vendestrik. Nu er jeg OVER halvvejs. Synes den er virkelig kedelig at lave. Håber virkelig på at den bliver fin når den er færdig.

Og endelig fik jeg (på flyturen hjem) også nedskrevet opskriften på babyvesten HER.
Den lovede jeg Camilla at lave. Nu skal jeg bare have den skrevet ind og så kommer den på bloggen. 

 Fortsættelse følger..

Kommentarer