Gaveræs og vendestrik

Det er nogle dage siden jeg sidst har udgivet noget..
Der har bare været så travlt (på den gode måde). I sidste weekend havde jeg fødselsdag, jeg er i gang med at skrive tre opgaver på studiet og i næste weekend kommer veninderne til fødselsdagsmiddag.

Alligevel er jeg gået i gang med projekt vendestrik. Det snegler sig (på grund af tiden) meget langsomt frem. For en gangs skyld har jeg besluttet at det skal være noget til mig selv. Farven på billedet er temmelig upræcis. Garnet er nemlig støvet lilla.

Opskriften er fra denne bog.
For en gangs skyld tror jeg at jeg vil holde mig til opskriften..

Derudover har jeg vundet denne fantastiske give away hos Fru Millas Cupcakes. Man skulle jo næsten tro at hun kendte til min fødselsdag. Jeg er nemlig lige blevet 30.

Og så er det endda første gang jeg (nærmest nogensinde) har vundet noget.
Den glæder jeg mig super meget til at modtage.

Kommentarer